בכיר המוסד לשעבר: "סינוואר פתח שמפניה לכבוד החיסול"

המהדורה המרכזית No Comments on בכיר המוסד לשעבר: "סינוואר פתח שמפניה לכבוד החיסול"

רח"ט השבויים במוסד לשעבר, רמי איגרא, לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "חמאס וחיזבאללה כועסים מאוד אבל חשוב לזכור שבין סינוואר וערורי היה הרבה דם רע. סינוואר שותה שמפניה לכבוד החיסול, גם חיזבאללה כועס על ערורי שמתפקידו היה לעדכן לפני הטבח. לכן לא סביר שהחיסול יוביל להתפתחות משמעותית"

יחיא סינוואר
Hamas's leader in Gaza, Yahya Sinwar attend a rally celebrating Hamas 31th anniversary, in Gaza City, on December 16, 2018, Photo by Abed Rahim Khatib/Flash90 *** Local Caption *** çîàñ צילום: עבד רחים חטיב / Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש חטיבת השבויים במוסד לשעבר, רמי איגרא, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והתייחס לחיסול המשמעותי הערב בלבנון: "חמאס רואה את החטופים כנכסים אסטרטגיים. לא סביר שהוא יפעל נגד האינטרסים שלו. הוא וחיזבאללה כועסים מאוד וינסו לאותת לנו את זה, אבל חשוב לזכור שבין סינוואר וערורי היה הרבה דם רע, וסינוואר שותה שמפניה לכבוד החיסול, וגם החיזבאללה כועסים על ערורי שמתפקידו היה לעדכן אותו לפני מתקפת הפתע. לכן לא סביר שהחיסול יוביל להתפתחות משמעותית. "יש סיכוי סביר שחיזבאללה לא יגיב מעבר למה שהעריכו בישראל מראש, וזה בטוח לא ישפיע על החטופים".

עוד אמר: "נאסרללה יוכל לרדת מהעץ ולומר שהוא התכוון רק לפגיעה באנשיו ולא לפגיעה בתיירים. הוא לא יסתכן בפגיעה בדאחייה כולה בגלל אל ערורי. חשוב לזכור גם שלא בטוח שישראל עומדת מאחורי החיסול, ייתכן שאלו האמריקאים. ברגע שהחמאס מבין שסיכוייו לחזור ולשלוט בעזה לא קיימים – הוא יילחם עד הסוף, הם ישמחו למות כשאהידים".

האזינו



0 תגובות